2.27.2013

Double it up

Idag är jag officiellt slut, på riktigt! Jag förstår inte vart all motivation kommer ifrån, jag känner knappt igen mig själv. Har jobbat som vanligt, drog direkt till gymmet efter jobb, körde ett styrkepass för hela kroppen ca 1,5 timme (inte rekommenderat, jag vet) men jag har aldrig tid med styrketräning annars då jag har bokat upp mig på gruppträningar. Helt död, gick hem käkade middag, Stefan kom hem vid 8 och ska till gymmet, vad jag jag då? Jo fick för mig att följa med! Andra passet körde jag kondition, sjukt stolt! Powerwalkade/ joggade på löpbandet i hela 45 minuter. Min kondition har definitivt blivit bättre! Hela 2,5 timmar har jag tränat idag!







Ska nog sluta med dubbelpass på vardagar, kom i säng först nu!

Har föresten hittat ett bra frukost alternativ, nån som jag faktiskt njuter av att äta som också är nyttigt, lätt kesela, ananas passion keso och bär! Så himla gott, tar 1 matsked av keson och 2 matskedar av keselan och blandar ihop det. Mumma!




Nu är det dags att gå i ide!

- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments:

Post a Comment