3.31.2013

Norway

Vi har haft en trevlig vistelse i Oslo och hälsat på Phuong och Rob, och fy va vi har ätit! Tur att vi bara va borta i 3 dagar som tidigare sagt, jag har för första gången i mitt liv ätit tapas, till min förvåning vart det otroligt gott!

Umgåtts, provat brudtärnaklänning, ätit massa bullar, cheesecake, godis! Och mumsat i oss hotellfrukost. Vi bodde på hotellet Savoy som är 5 min ifrån deras lägenhet. Det mesta i Norge är dessvärre stängt under påsken märkligt nog!

Så himla skönt att få komma bort och koppla av och inte stressa. Känns som de va väl behövd!

Idag blir det hårdträning igen, nu har jag en klänning som jag måste hålla mig i form för också! Läskigt att vara brudtärna, jag och klänningar går inte riktigt ihop. Får se hur vi gör med skor, man ska ju kunna gå också! Tur att klänningen är lång!

Både jag och Stefan har haft matkoma efter varje måltid! Men är det semester så ska man inte tänka för mycket.


- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments:

Post a Comment